onsdag den 21. juni 2017

Obskuriøst nr. 16 B

Obskuriøst nr. 16 B. 24 sider i farver og s/h. Håndredigeret maj/juni 2017. Udgivet juni 2017, i eet eksemplar.

Det skulle jo prøves. Jeps, jeg har udgivet et blad i bare eet eksemplar. (Den heldige modtager er Bo Gorzelak Pedersen.) Det er et kraftigt modificeret eksemplar af et sort/hvid fejltryk af Obskuriøst nr. 16 som udkom sidste sommer. Alle 24 sider er håndredigeret på ny, med opklæbede kollager og tekster. Teksterne stammer mest fra mit arkiv af fraklip og skitser fra Obskuriøst nr. 15, nr. 18 (stadig work in progress) og Søbo Rustik. Der er et genbrug fra et nyhedsbrev, nogle løse noter og en helt ny artikel, skrevet til lejligheden: "Det rene Anders And".

Jeg scannede for en sikkerheds skyld bladet, før det blev sendt af sted til Bo (hvis nu posten skulle forlise det, en desværre ikke ganske utænkelig situation), så det eksisterer altså også digitalt (omend mine scanninger aldrig kan yde de ofte meget taktile ark fuld retfærdighed). Jeg har dog p.t. ingen planer om en genudgivelse i flere eksemplarer. Det ville ligesom ødelægge hele ideen. Desuden har jeg ikke råd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar